Brev:
Afføring ved start på fast føde
26. oktober 2005
Alder:
6 mdr.
Afføring ved start på fast føde
Kære Helen
Marie er 6 mdr. på lørdag og vi er så småt begyndt på skemaden. Jeg ammer fuldt og hun er meget glad for amningen. I 2½ uge har hun fået skemad om aftenen ved 18-tiden. Først prøvede vi risgrød og nu øllebrød - begge med stor success.
Desværre har hun ikke haft afføring siden vi startede på øllebrød (3 dage). Hun virker ikke generet af det, og har heller aldrig haft maveproblemer. Dog ville moderen blive glad, hvis hun snart kom af med noget. Mit spørgsmål er, hvor lang tid må der gå uden afføring, når hun nu får fast føde ved siden af?
Mange hilsner
Signe