Brev:
Antal ml ved udmalkning + d-dråber
29. oktober 2005
Alder:
1 mdr.
Antal ml ved udmalkning + d-dråber
Hej Helen,
Tak for dit hurtige svar på mine sidste spørgsmål. Jeg har dog endnu et par stykker, som jeg håber du har tid til at svare på!
Min søn som er 7 uger græder forfærdeligt mellem kl. ca. 16 - 19.00 hver dag og har ca. samme tur om morgenen mellem kl. ca. 04 - 07. Jeg kan se han trækker benene op under sig og knytter hænderne.
Zoneterapeuten har sagt det er lige nøjagtig på det tidspunkt hvor tarmene arbejder mest og har foreslået at jeg stopper med d-dråberne, da de kan være hårde maven, selvom de er på kokosolie. Det har jeg gjort og det gik lidt bedre, men startede så igen igår og så var den virkelig gal. Mit spørgsmål er så, hvor længe jeg må stoppe med dråberne og er der andet jeg kan give ham istedet?
Når jeg malker ud, så kommer der ca. 60-80 ml. på 4-5 min. når mine bryster er 100 % fyldte. Jeg kan være sikker på min søn får det samme antal når han ammer, da han stopper hurtigt grundet mavekneb, og så giver jeg ham udmalket mælk på flaske istedet for det er lettere både for ham og mig.
Og så lige et sidste spørgsmål: Er det okay at drikke 1 hvidtøl pr. dag?
Venlig hilsen
Lone