Brev:
Hygiejne - sutteflasker
2. november 2005
Alder:
4 mdr.
Hygiejne - sutteflasker
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang. hygiejne af sutteflasker og opbevaring.
Jeg gør som regel en række flasker rene (skolder) ad gangen og lader dem tørre på et stykke viskestykke. Nogle af flaskerne bliver fyldt med vand som kommer i køleskabet til senere brug til MME. Men de flasker og sutter jeg ikke bruger, er det ok at opbevarer dem i en plastikpose når de er tørre og hvor lang tid kan de ligge på viskestykket efter skoldning?
Hilsen
Lone