Brev:
Natteflasken
4. november 2005
Alder:
13 mdr.
Natteflasken
Hej Helen.
Så er vi her igen med et spørgsmål som drejer som om, at vi meget gerne vil stoppe med at give Jaspar flaske om natten. Han er nu 13 måneder.
Men er i tvivl om hvordan vi skal gøre det? Har du nogle gode råd til os?
Han får stadig sin godnat flaske, som egentlig også er okay, men hvornår skal man stoppe den og hvordan? Vi tænker rigtig meget på de fine tænder han har og beskyttelse af dem.
Ellers går det rigtig godt med Jaspar. Han er startet i vuggestue og er rigtig glad for det. Han er begyndt at gå så småt og siger en masse ord og lyde.
Hans vægt er også begyndt at se nogenlunde ud. Vi går stadig til vægtkontrol på hospitalet men de begynder at blive mere tilfredse. Han vejer nu 8.2 kilo så det er dejligt.
Mange hilsner
Annette