Brev:
Vil ikke have mos og grød
4. november 2005
Alder:
6 mdr.
Vil ikke have mos og grød
Hej Helen
Tusind tak for dit svar sidst. Nu har jeg endnu et spøgsmål.
Min søn er 6½ mdr. og vil ikke have hverken grød eller frugtmos, hverken købt eller hjemmelavet. Han vil gerne have kartoffel-gulerodsmos, men det er også det eneste jeg kan lokke i ham udover selvfølgelig, når han bliver ammet :-)
Nu går mit spørgsmål på, hvornår han mon er klar til at få små rugbrødshapsere, blød frugt i små stykker og lign. Han vil faktisk helst have sine kartofler most groft med en gaffel. Det virker ikke som om han er til 'søbemad'.. Vil meget gerne sidde og gnave i en skorpe f. eks. Kan man lave ham sidde med æble eller banan?