Brev:
Vintertid og sommertid og ændrede sovevaner
5. november 2005
Alder:
15 mdr.
Vintertid og sommertid og ændrede sovevaner
Vintertiden hærger i vores lille familie.
Maja som hidtil har stået op mellem 5 og 7 har nu strammet stå-op-tiden til 4.30 (imorges var det 3.30, pga 2 bleskift hvor hun desværre friskede op). Hun har flyttet puttetiden til kl 19 (hun havde et par dage hvor hun ikke kunne holde længere end 18.30).
ALTSÅ jeg drømmer om at prinsessen sover til kl - ja bare til 5.30. Kan jeg gøre noget. Hun sover en time formiddag og 2 timer eftermiddag - timen formiddag har hun haft sluppet tidligere hvor hun stod lidt senere op. Hun puttes kl 19 og falder i søvn med det samme. Hun er 15 mdr. nu og går, løber,spiller fodbold og snakker som et vandfald.
GAAABBB - Lene og Maja