Brev:
Antal måltider og middagslurer
8. november 2005
Alder:
6 mdr.
Antal måltider og middagslurer
Kære Helen.
Mine tvillinger har fået skemad siden de var 5,5 mdr. og de er nu 6,5 mdr. De får grød til frokost og grøntsagsmos til aften. Det går rigtig godt og de spiser alt jeg tilbyder dem. Vil det være passende at øge til tre måltider om dagen nu?
Børnene sover fra ca. 19.30 til 7.00 med en amning mellem 4.00 og 6.00. Hvor mange og hvor lange lurer er "normalt" i løbet af dagen med den alder de nu har?
På forhånd mange tak.
Juca