Brev:
Umulig 2½ årig datter
11. november 2005
Alder:
2 år, 6 mdr.
Umulig 2½ årig datter
Hej
Jeg har en datter på 2½ år. Hun er meget styrende, vil gerne bestemme en del. Hun får jævnligt raseri anfald og kan finde på at skrige vildt. Ind imellem er det meget slemt. Hun kan finde på at kaste sig selv og slå når hun får det anfald. Jeg synes at jeg har prøvet alt, lige fra at skælde ud, timeout osv...
Jeg synes selv at min tålmodighed er stor og gør alt for ikke at hisse mig op. Men jeg føler ikke at der er noget der hjælper. Det er for det meste, når hun ikke får hendes vilje at det sker. Jeg er stoppet med at tage hende med ud at handle for jeg vil gerne have de magtkampe derhjemme end i brugsen...
Jeg er gravid med nr to og er meget nervøs for at hun kan finde på at skade den ny når den kommer.... Ellers er hun en meget selvstændig pige og hun får meget ros af alle som møder hende for hun er meget høflig og snakker rigtig godt...
Jeg vil blive meget glad hvis jeg kan få nogle redskaber og arbejde med, da jeg er alene det meste af tiden med hende, kan det være meget hårdt at kæmpe hele tiden.
På forhånd tak.
Camilla