Brev:
Natflaske - 7 mdr.
11. november 2005
Alder:
7 mdr.
Natflaske - 7 mdr.
Hej Helen
Mine drenge er nu 7 ½ måned, og de spiser nu øllebrød til morgenmad, rugbrød til middag, frugtmos til eftermiddag og kartofler med grønsager til aftensmad. De får en lille flaske inden deres formiddagslur. Så får de godnatflasken kl 20.00, hvorefter de selv falder i søvn i egne senge.
Vi giver dem så en flaske kl 23 inden vi går i seng. Det startede vi med for nogle måneder siden, da Magnus ville spise hos mig hele natten, og det gav godt resultat med det samme, de sover begge godt om natten, til ca. 6.30. Jeg stoppede med at amme, da de var ca 6 måneder, da de ikke var interesserede mere.
Nu er mit spørgsmål, hvornår vi skal af med den flaske kl 23, behøver de den mon stadig, eller drikker de den bare, fordi den bliver tilbudt. Det er fint med os at de skal ha den, det tager jo ikke længe at give den, men det skal jo heller ikke blive en vane, som vi ikke kan komme af med igen.
Med venlig hilsen
Skytten