Svar: Natflaske - 7 mdr.
11. november 2005
Alder:
7 mdr.
Kære Skytte
7½ mdr gammel, så har man stadig et stort mælkebehov. Du skriver at de får flaske til formiddag, aften og sen aften. Det skal de også have for at få dækket deres behov.
Sålænge de er under 9 mdr skal de fortsat have meget mælk og derfor synes jeg du skal beholde den sene flaske et par måneder endnu.
Alternativt skal du prøve at give dem den ekstra mælk i løbet af dagen og så se om de kan sove igennem om natten uden flaske, men lige nu og her, ville jeg nu vente lidt og så nyde de gode sovevaner drengene har - det er kun rart for jer alle:o)
Fortsat held og lykke med dem:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske