Brev:
Vuggestue og morsyg
14. november 2005
Alder:
10 mdr.
Vuggestue og morsyg
Hej igen,
Den 1. november begyndt Alfred i vuggestue og det virker som om han trives. Jeg har ihverfald ikke måtte hente ham før tid.
Men efter at han er afsted hver formiddag er han blevet utrolig pyldret og morsyg når vi kommer hjem. Stod det til ham, sad han på min arm fra vi kommer hjem fra vuggestuen ved 12 tiden til han bliver puttet for natten ved 20 tiden. Kan dog som regel får ham til at sove i løbet af eftermiddagen men det er sjældent han "overgiver" sig frivilligt lige når han kommet i seng
Det er selvsagt lidt hårdt, men jeg kan hellere ikke lide at han maver sig rundt efter mig mens han klynker. Er det en dels af "løsrivningsprocessen", at han, når vi er hjemme, skal sikre sig at jeg er her og ikke går min vej.
Han er nemlig også begyndt at være ked af det om aftenen når vi putter ham. Jeg skal helst sidde ved siden af sengen og holde ham i hånden til han falder i søvn.
Som altid tak for en super brevkasse
Mai-Brit