Brev:
Amning ved putning 6 mdr.
19. november 2005
Alder:
6 mdr.
Amning ved putning 6 mdr.
Hej Helen
Jeg kan se, at du ikke er en af dem, der mener, at det er forkert at amme sit barn i søvn. Det er jeg jo glad for, da det er sådan det foregår herhjemme, og det betyder, at putningen i hvert fald indtil nu er foregået ukomliceret.
Ikke desto mindre kan jeg ikke lade være med at tænke på, at det jo en dag må høre op, selvom det jo er drønhyggeligt for begge parter. Hvordan gør man så bedst det, og hvornår synes du, det bør være rent aldersmæssigt?
Og så lige et bonusspørgsmål: Emil vågner stort set altid op med et lille eller stort hyl kl 21.30 ligegyldigt hvornår vi putter ham (Det kan godt svinge med en times tid). Og det er virkelig næsten på klokkeslettet (F.eks. i går 21.24 i dag 21.32)! Vi synes det er meget mærkværdigt - hvad tror du det kan være? Hans lille indre æggeur?
Venlig hilsen
Emils mor :-)