Brev:
Hormonknopper og udslæt i 2 uger
24. november 2005
Alder:
1 mdr.
Hormonknopper og udslæt i 2 uger
Hej!
Mit barn på 1 mdr. har haft hormonknopper og udslæt (og varmeknopper) i ca. 2 uger nu. Jeg ved at det er normalt med hormonknopper, men hvor længe overføres der hormoner via modermælken fra mig?
Mit barn får MME(Nutramigen) som hovedmåltider og mælk hos mig om natten og ind i mellem. MME er tiltagende da jeg har begrænset mælk. Kan denne øgede mængde MME have indvirkning på hendes hud?
På forhånd tak for hjaelpen og tak for denne super mulighed med en Sundhedsplejerske på nettet.
Nybagt mor