Brev:
15 1/2 mdr og vil sidde hos mor og spise
29. november 2005
Alder:
15 mdr.
15 1/2 mdr og vil sidde hos mor og spise
Hej Helen
Min datter er 15 1/2 mdr (jeg skrev for ikke så lang tid siden om en meget mor- syg-pige - det er hende!) og er stadig meget morsyg. Hendes seneste ide er, at hun vil sidde hos mig og spise. Hun bliver virkelig ked af det, når jeg vil sætte hende i hendes stol. Hun græder og bliver som en bue i kroppen. Jeg har prøvet at stå lidt med hende og når hun er faldet til ro sætte hende i stolen igen, men det samme sker. Når jeg så sætter mig med hende hos mig, falder hun til ro og vil gerne spise. Når vi er igang med at spise, og hun er glad, har jeg prøvet at få hende over i stolen....men nej, lille mor, den går heller ikke!!!
Jeg er i tvivl, om jeg bare skal acceptere denne face, eller hvad jeg skal stille op med det. Gode råd savnes!
Mange hilsner fra
Susanne