Brev:
Supplerende mad
30. november 2005
Alder:
5 mdr.
Supplerende mad
Hej Helen
Jeg er blevet anbefalet at starte op med supplerende mad til min datter på 5 måneder, eftersom det kunne konstateres, at hun ikke har taget så meget på de sidste to gange hun er blevet vejet.
Hvad vil du anbefale som ”overgangskost”, risgrød, risgrød med frugt eller grøntsagsmos? Min datter er indtil nu kun blevet ammet, da hun ikke vil tage flaske. Dog kan hun godt drikke en lille portion modermælkserstatning, såfremt dette bliver serveret i en kop (-:
Generelt kan jeg sige, at min datter er glad, sover godt om natten, så der er ikke umiddelbart noget der tyder på, at hun ikke trives – ud over at hun selvfølgelig ikke har taget så meget på de sidste par måneder.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen,
Charlotte