Brev:
Rød i hudfolder
28. oktober 2024
Alder:
4 mdr.
Rød i hudfolder
Kære Helen
Tusind tak for dit sidste svar, det gav ro herhjemme! Men nu skriver jeg igen.
Vores datter, som nu er 4 måneder, er rigtig godt i stand, hvilket betyder, at hun har en del deller eller "dobbelthager" under hagen/på halsen.
Jeg synes, at jeg har været meget opmærksom på at vaske og holde rent mellem folderne, men alligevel er hun nu blevet ret rød i hudfolderne under hagen, og jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal få det væk?
Jeg har forsøgt at holde det rent og bader hende næsten hver dag, jeg gør mit bedste for at tørre det godt efter bad, men hun er begyndt at savle en del, og det gør det ikke bedre.
Hvad vil dit råd være? Er der noget, som jeg evt. kan smøre hende med?
Tak fra
Moren