Brev:
Te til børn
6. november 2024
Alder:
2 år, 2 mdr.
Te til børn
Kære Helen
Jeg læste netop dit nyhedsbrev om de forskellige virusinfektioner hos børn - tak for det:) Du nævner under forkølelse, at børn under 3 år ikke må få hverken sort te, grøn te, hvid te eller urtete.
Hvorfor må de ikke få te? Jeg troede, at f.eks. kamillete eller koffeinfri te var okay? Generelt så løsner te jo godt, når vi er forkølede, det synes jeg i hvert fald selv, så hvad kan jeg give som alternativ til min dreng, som nu er 2 år?
Håber du kan svare - på forhånd tak :)
Mor