Brev:
Jakke og flyverdragt i autostol?
16. november 2024
Alder:
14 mdr.
Jakke og flyverdragt i autostol?
Kære Helen
Jeg har bare lige et kort spørgsmål, som jeg håber, at du kan svare på.
Vi har i forældregruppen talt om, hvorvidt børn må have en tyk jakke eller deres flyverdragt på, når de sidder i autostolen. Når frakken fylder, vil man jo ikke kunne spænde sikkerhedsselen helt så tæt, så er det sikkerhedsmæssigt forsvarligt, at de sidder med overtøj i stolen?
Tak for svar :)