Brev:
Mandler, hasselnødder mm. før 1 år?
17. november 2024
Alder:
7 mdr.
Mandler, hasselnødder mm. før 1 år?
Kære Helen
Jeg har bare et kort spørgsmål i dag!
Jeg har en dreng på 7 måneder, og jeg vil gerne sikre ham nogle af de sunde fedstoffer, som findes i blandt andet nødder.
Jeg er obs. på at små børn ikke må få hele nødder, som de kan få galt i halsen. Men må han få hakkede nødder? Og er der nogle nødder, som er bedre at give end andre? Eller nogle, som han f.eks. slet ikke bør få?
Tak,
mor