Brev:
Flyrejse / tidsforskel
5. december 2005
Alder:
1 mdr.
Flyrejse / tidsforskel
Hej Helen
Jeg har med stor glæde læst dine svar til andre brugere.
Jeg er bosiddende i udlandet, og skal til DK på juleferie. Vores søn er 6 uger gammel på tidspunktet for flyrejsen. Har du nogen erfaring / gode råd til, hvorledes vi lettest kommer igennem en flyrejse på 9 timer? Jeg er opmærksom på, at jeg bør amme ham, når vi letter og lander.
Der er 3 timers tidsforskel fra vores bopæl her og DKK (vi er 3 timer foran DK). Hvorledes håndterer vi det lettest, så vi ikke pludselig skal til at starte dagen kl. 04.00 (vores søn vågner normalt kl. 7.00 om morgenen).
Jeg ammer vores søn om dagen men ca. kl. 19.30 får han en flaske MME til at sove på, og en flaske omkring kl. 0.00-1.00. Han får ca. 80-100 ml. pr. gang. Resten af tiden ammer jeg ham.
Hilsen
Rasmus`s mor