Brev:
Modermælkserstatning 1 og 2
8. december 2005
Alder:
8 mdr.
Modermælkserstatning 1 og 2
Hej Helen
Et ganske kort spørgsmål.
Hvilken forskel er der på modermælkserstatning 1 og 2?
Er der nogen ernæringsmæssig grund til at skifte når barnet er 4 mdr. Jeg synes, at jeg skal meget langt ned i varedeklarationen inden der er en forskel på ingredienserne i 1 og 2!
Min datter på knap 8 mdr. har fra hun var 3 mdr. fået NAN 1 og jeg har ikke set nogen grund til at skifte. Men er nu kommet i tvivl, da jeg har hørt, at NAN 2 er bedre ernæringsmæssigt for børn over 4 mdr.