Brev:
Kan Johannesbrødskernemel give hård mave?
9. december 2005
Alder:
8 mdr.
Kan Johannesbrødskernemel give hård mave?
Min datter er nu 8 mdr. og pt i behandling med Losec for reflux.
Jeg er på eget initiativ begyndt at putte Johannesbrødskernemel i hendes mme (NAN1)- men hun døjer helt vildt med hård mave - har altid gjort det, men nu er det bare blevet rigtig slemt (små sorte knolde med 3 dages mellemrum) Hun får i forvejen 10 ml laktulose i døgnet.
Overvejer at droppe Johannesmelet da jeg har en forestilling om, at det ikke just hjælper hendes mave.
Kan det give hård mave?
Tusinde tak på forhånd og ha en dejlig jul.
Kærlig hilsen
Frejamor