Brev:
Svamp i bleregionen - 8 uger gl. baby
21. december 2005
Alder:
2 mdr.
Svamp i bleregionen - 8 uger gl. baby
Hej Helen
Min baby har hvidlige belægninger sv.t. lysken og numsen samt revnen bagud fra numsen og op mod ryggen. I dag opdager jeg, efter at have vasket belægningen af i lysken, at der er en tynd sprække i huden. Der er rødt ved lysken og ved numsen. Måske nogle mikroskopiske knopper.
Kan det være svamp og i så fald hvad er behandlingen?
Med venlig hilsen
Mor til en 8 uger gl. baby