Brev:
Flaske til natten - 9 mdr.
22. december 2005
Alder:
9 mdr.
Flaske til natten - 9 mdr.
Hej Helen
Jeg er mor til 2 glade og livlige drenge på snart 9 måneder. Siden de var 5 ½ måned har jeg efter et godt råd fra dig givet dem en flaske kl 23, for at de kunne sove godt og mætte hele natten. Magnus ville nemlig gerne spise hos mig flere gange, så det var en god løsning.
De spiser godt i løbet af dagen, får 100 ml nan 2 formiddag, 165 ml inden sengetid kl 20 og så 165 ml kl 23.
Nu er det vist ved at være tid til at komme af med flasken kl 23, og det kan jeg jo godt blive lidt nervøs for. Er det for sent......Skulle vi have gjort det noget før, og hvordan skal vi gøre det. Skal vi bare stoppe fra den ene dag til den anden, eller er der et godt fif?
Den flaske vil jeg så give i kop til måltiderne om dagen, så jeg kan springe jerndråberne over.
Tak for en god brevkasse og glædelig jul
Hilsen Skytten