Brev:
Etablering af sovevaner
26. december 2005
Alder:
2 mdr.
Etablering af sovevaner
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål vedr. min 2,5 mdr. datter.
Hun er endnu ikke så meget for selv at falde i søvn i sin seng om aftenen, men jeg håber, at tiden arbejder for os.
Indtil nu får hun lov til at falde i søvn ved os, derefter lægger vi hende over i sin egen seng.
Jeg mener dog, at det er meget vigtig at hun lærer selv at falde i søvn, men hvor gammel skal hun være før man bevist arbejder med sovevanerne, eks. efter bogen "Godnat og sov godt"?
Jeg håber at du kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Pernille