Brev:
Hård mave - 9 uger gl. baby
29. december 2005
Alder:
2 mdr.
Hård mave - 9 uger gl. baby
Hej Helen
Min datter har hård mave og har afføring hver 2. dag. Det gør ondt på hende og hun trykker meget. Hun får pt Laktulose.
Hun får MME og bryst. Jeg har selv hård mave og set i bakspejlet drikker jeg ikke nok vand i løbet af dagen. Kan det have indvirkning på mælken og dermed forårsage hendes hårde mave? Hvad kan årsagen til hård mave hos babyer ellers være?
Med venlig hilsen
En moder