Brev:
Gråd hver aften
30. december 2005
Alder:
7 mdr.
Gråd hver aften
Hej Helen,
Hjælp mig.
Hver aften når vi putter Alfred er det stensikkert at så snart vi lægge ham ned i sengen (efter godnathistorie eller et par sange) begynder han at hyle og skrige. Han sidder ellers og viser alle tegn på at han er træt, røde øjne, han klør sig i den.
Vi aner snart ikke hvad vi skal gøre, vi er oppe på at det tager ca. 2 timer fra vi lægger ham første gang til han endelig falder i søvn. Jeg er inde og se til ham hver 5 min og putte ham og siger at nu skal han sove, men intet hjælper.
Det er virkelig noget der tærre på vores forhold og vi kommer tit til at snerre ad ham også for det er virkelig belastende.
Faktisk er han begyndt at vise utroligt meget temprament og hyler/skriger hvis det mindste går ham imod.
Hvad skal vi gøre????. Jeg håber lidt på at det stille og roligt forsvinder igen fra på mandag hvor han skal i vuggestue (de har haft lukket mellem jul og nytår) igen og bliver "proppet" med indtryk at han falder godt træt om ved sengetid. Men er jeg bare naiv????
Kan jeg evt prøve at spille lidt klassisk musik for ham??. Jeg er villig til at prøve alt.
Tak for en super brevkasse og et godt nytår til dig og din familie
Mai-Brit