Brev:
15 måneder og flaske
2. januar 2006
Alder:
15 mdr.
15 måneder og flaske
Hej Helen
Godt nytår.
Så har jeg igen lige et spørgsmål. Det drejer sig om Jaspar og den kære flaske.
Vi er stadig ikke kommet af med flasken hverken den han skal sove på eller natteflaske. Vi ser det som for det første som en meget stor udfordring, da det er en slags hygge eller tryghedsflaske for Jaspar. Derudover finder vi hele tiden på undskyldinger, så det aldrig rigtig bliver til noget og til sidst så er Jaspar jo en lille fyr, som ikke tager skade af de ekstra kalorier. MEN MEN vi vil meget gerne væk fra det og vi har brug for din hjælp endnu engang.
Hvad skal vi gøre?
Hilsen Annette