Brev:
6 mdr. vil ikke drikke af flaske
3. januar 2006
Alder:
6 mdr.
6 mdr. vil ikke drikke af flaske
Vores datter på 6 måneder, som hidtil er blevet ammet, vil ikke drikke af flaske eller kop. Vi har prøvet i to uger og det er nødvendigt da mor skal starte på arbejde. Hun vil gerne spise en lille smule fra ske af risgrød og frugtmos.
Hun er glad og spiser normalt meget fra begge bryster, hun vejer omkring 8 kilo og er aktiv.
Når hun får flasken op til munden begynder hun at græde. Det er ligegyldigt om det er vand eller mælk. Hun kan godt drikke da hun første gang vi prøvede drak 50 milliliter, og hun har også drukket fint da hun var yngre.
Hvad skal vi gøre for at få hende til at drikke? Det haster lidt da mor skal starte på arbejde i næste uge.
Venlig hilsen
Anders