Brev:
Flyvetur - 16 mdr.
3. januar 2006
Alder:
16 mdr.
Flyvetur - 16 mdr.
Hej Helen
Maja skal på sin første flyvetur om det par dage. Jeg har selvfølgelig gjort mig mange tanker, men har du nogle gode råd.
Hun er ekstremt temperamentfuld for tiden, og jeg gruer for at hun går amok, når hun ikke kan suse rundt som hun har lyst til.
Hun har dræn i ørene, hvordn påvirkes det af op/nedturen - det bør vel i virkeligheden lette trykudligningen, men jeg overvejer at tage en juicebrik med hun kan suge lidt af - tænker det vil hjælpe.
Vi tager selvfølgelig bøger/tusser/bamse mv med - men hvad kan man ellers foretage sig med en ung aktiv dame på 1½. Vi flyver tidligt om mogene så det er ikke umiddelbart sovetid for hende, men hvis hun kommer tidligt op og får lov at løbe krudt af i lufthavnen kan hun måske tage en lille lur.
Tja - Lene og Maja