Brev:
Mad på flyet til 6 mdr. gammel pige
4. januar 2006
Alder:
6 mdr.
Mad på flyet til 6 mdr. gammel pige
Hej Helen
Jeg skal ud at flyve med min datter på 6½ måned. Jeg er i tvivl om, hvordan jeg skal give hende mad på turen. Sidst vi fløj, endte det med, at vi måtte varme hendes flaske i kaffen (!), da det er et lille fly, og der ingen microovn eller lign. er ombord. Det er nok ikke sandsynligt, at vi kan få lov til det igen:-) Men hun er jo nødt til at få noget at spise i løbet af turen, og da jeg ikke ammer, kunne jeg godt bruge et råd til, hvordan jeg får lavet en flaske til hende på flyet eller alternativt, hvordan jeg får lavet en flaske hjemmefra, der kan holde sig varm i mange timer. (Hun vil ikke have en kold, det prøvede vi på sidste flyvning, deraf nødløsningen med kaffen).
Hilsen Louise