Brev:
Sødmælk i stedet for modermælkserstatning
10. januar 2006
Alder:
6 mdr.
Sødmælk i stedet for modermælkserstatning
Hej Helen,
Jeg vil høre, hvornår man må begynde at give sit barn sødmælk i stedet for modermælkserstatning?
Kan man evt. blande sødmælk og modermælkserstatning for at lette overgangen?
Hilsen,
Charlotte