Brev:
Brækket haleben efter fødsel
16. januar 2006
Alder:
3 mdr.
Brækket haleben efter fødsel
Hej Helen!
Jeg brækkede halebenet under fødslen. Fik at vide at der ville gå en måneds tid med smerter og så ville det aftage. Nu tæller vi 3 måneder og jeg har stadig ondt.
Jeg ved at der ikke er noget man kan gøre for et haleben andet end at aflaste det. Det er jo specielt anstrengende når jeg vil amme siddende. En gang i mellem er det rart, at sidde og amme, ellers foregår det liggende.
Jeg kan desværre ikke kan finde noget litteratur omkring det - selvom det er et velkendt fænomen åbenbart.
Har du nogen viden eller erfaring omkring dette?
Vil mit haleben kunne holde til endnu en fødsel?
Med venlig hilsen
M