Brev:
Kan man vente med vaccinationen?
13. januar 2006
Alder:
2 mdr.
Kan man vente med vaccinationen?
Hej Helen
Vi afholder barsel sydpå. Vores datter skal vaccineres for første gang.
Må vi strække tidspunktet så det måske kan ske i 4 måneders alderen?
- Og så forlænge 5 måneders vaccinationen med samme interval?
Har det nogen betydning for hende?
På forhånd tak
Med venlig hilsen