Svar: Kan man vente med vaccinationen?
13. januar 2006
Alder:
2 mdr.
Hej
Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor I ikke skulle kunne vente til jeres datter er blevet 4 mdr. Det er jo i princippet ikke anderledes end, hvis hun var syg, så ville man heller ikke gå ind og vaccinere før hun var blevet rask.
Jeg vil derudover foreslå jer at tale med lægen om hvilket tidspunkt der i øvrigt er passende for vaccinationen, så det både passer med hendes alder og med at I er i Danmark.
Forøvrigt lyder det dat skønt med en barsel i sydens sol, især når det er koldt og klamt herhjemme. Nyd det:o)
Rigtig god barsel.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske