Brev:
Rugbrød - 7 mdr.
16. januar 2006
Alder:
7 mdr.
Rugbrød - 7 mdr.
Hej Helen
Hvilken type rugbrød må jeg give min datter? Hun er nu 7 ½ mdr. og har tygget fint på sit rugbrød siden hun var 6 mdr, men må de få kerner endnu?
Jeg har nemlig et par gange givet hende "softkerne"-rugbrød, som hun sluger fint og virker mere glad for end det almindelige. Men må jeg det?
Har hørt et sted fra, at de godt kan få lidt tynd afføring af det, er det rigtigt? I så fald modvirker det måske den lidt træge mave og vi kan måske slippe for laktulosen :-)
Tak som altid
Kærlig Hilsen
Camilla
PS. Venter stadig på at det med søvnen bliver bedre (dvs at vi kan lægge hende uden for meget brok). Prøver pt med en større seng - rejseseng. Sover dog igennem ca. hver anden dag så bedring spores :-) Ang. dit råd med mad, så får hun allerede x 4 + vælling + amning og har gjort dette i ca 1½ mdr., hvilket har resulteret i et par elastikker (de første ;-))