Brev:
Søskendejalousi - 18 mdr.
17. januar 2006
Alder:
18 mdr.
Søskendejalousi - 18 mdr.
Jeg har nu siddet og læst en del sider her på nettet om søskende. Mange af dem skriver om det at få en søskende som det største tab for et menneske og den største sorg og en sag forældrene skal tackle med stor varsomhed.
Vi vil gerne have et barn mere, netop for at give Maja en søskende (som jeg selv ikke har haft, men gerne ville have haft), men nu er jeg blevet helt i tvivl om, om det overhovedet er godt såvel for Maja som for vore lille velfungerende familie.
Har du nogle input omkring det at få søskende, og måske et mere nuanceret billede end det jeg netop har mødt.
Mange hilsner
Lene