Brev:
Bøvs og gylp i utide
18. januar 2006
Alder:
2 mdr.
Bøvs og gylp i utide
Vores datter på 10 uger er pludselig begyndt at bøvse og gylpe længe efter hun har spist. Når jeg ammer hende laver jeg en bøvsepause efter hun har sænket "spise-farten" lidt. Jeg kan ikke gøre det før, så bliver hun vred. Jeg prøver at få en bøvs mere tilsidst, og det lykkes nogengange.
Før var dette fint, men nu vågner hun efter ca ½ time og græder. Når jeg tager hende op, bøvser hun så og derefter tager det lang tid at få hende til at sove igen. Tit gentager dette sig, så hendes søvn bliver ret afbrudt. Også selvom hun er vågen noget tid efter måltidet sker det samme når hun er faldet i søvn.
Det gylp der kommer op er grynet, ikke ny mælk. Har du et bud på hvorfor dette er begyndt at ske og eventuelt et godt råd til at afhjælpe det?
Vi har de sidste 3 uger givet hende Mylicon morgen og aften mod luft i maven. Nu er vi trappet ned til kun at give det om aftenen. Mon det er Mylicon som gør det?
Hilsen Tina