Brev:
Sove ude og amning
21. januar 2006
Alder:
7 mdr.
Sove ude og amning
Hej Helen
Nu er der lige dukket lidt flere spørgsmål op, som jeg håber du kan hjælpe med..?
Man siger at børn må sove ude til det er minus ti grader, men hvad når der er meget vind og det føles koldere, hvad gælder så der? Vi har barnevognen stående i en carport så den står i læ. Emil er slet ikke kold når han kommer op.
Jeg er ved at synes at det ikke er så rart at amme når jeg er ude mere. Emil er koncentreret om så mange ting, og vender og drejer hovedet for at følge med i alt hvad der sker omkring os, og der sidder jeg så med bare bryster...! Han er syv en halv måned nu og jeg har tænkt på bare at trappe amningen lidt ned dvs bare amme ham når vi er her hjemme og så have en flaske med til ham når vi er ude.
Synes du han er for lille endnu til at trappe ned eller er det ok? Han har fået Nan 1 i flasken før hvis jeg har været ude, skal vi bare fortsætte med det? Der finde jo mange forskellige typer med rismel osv.. Hvor meget vælling er ok i døgnet i hans alder?
Mange hilsner
Emils mor