Brev:
Ammer baby hele tiden
23. januar 2006
Alder:
0 mdr.
Ammer baby hele tiden
Hej Helen
Min datter Elizabeth er 3 uger gammel og vejer sidst hun blev vejet 4500 g (fødselsvægt 4000 g) mit problem er at hun spiser og spiser (jeg ammer), men sove vil hun ikke rigtig, slet ikke om dagen. Som regel lader vi hende falde i søvn på vores bryst og lægger hende derefter i liften med forvarmet dyne om sig, men som oftest går der ikke mere end ca. 15 min. før hun vågner og med lidt vuggen sover hun max. 1 time.
Er det fordi hun ikke får nok mad eller hvad kan årsagen være? Hun falder som regel i søvn når hun bliver lagt til anden gang og er nærmest umulig at vække ind til hun alså kommer i liften.
Jeg har iøvrigt hørt at når hun gylper er det fordi hun har fået nok, passer dette.
Håber at høre fra dig snarest
Med venlig hilsen
Christina