Brev:
Frostvejr
24. januar 2006
Alder:
1 mdr.
Frostvejr
Kære Helen
Hvorfor skal man ikke lade børn sove ude når det er under 10 gr. frost?
Må de transporteres i barnevognen? - f.eks komme med, når der skal købes ind?
Tina