Brev:
Rugbrød og havregrynsboller
24. januar 2006
Alder:
7 mdr.
Rugbrød og havregrynsboller
Hej Helen.
Jeg har prøvet bage de havregrynsboller du har opskriften på. Er der ligeså god næring i dem som der er i rugbrød? Jeg havde nemlig tænkt at bage dem som brød i stedet for, og give det til frokost indimellem i stedet for rugbrød. Er det en god ide? Det er til min dreng på syv en halv måned.
Mange hilsner
Emils mor.