Brev:
Fødselstidspunkt
24. januar 2006
Alder:
18 mdr.
Fødselstidspunkt
Der er mange meninger om hvordan forskellige fødselstidspunkter påvirker barnet. Vinterbørn er mere depressive, forårsbørn får lettere pollenallergi. Men hvad er fup og hvad er fakta?
Nu skal vi jo ikke planlægge og kan sikkert heller ikke planlægge det nøjagtige fødselstidspunkt, men er der nogle tommelfingerregler - f.eks. for bedste alder for vuggestuestart oa., samt for hvad det f.eks. betyder at blive født midt i den strengeste vinter.
Mange hilsner
Lene