Brev:
Udmalkning og nedfrysning af mælk
24. januar 2006
Alder:
2 mdr.
Udmalkning og nedfrysning af mælk
Jeg kunne godt tænke mig at malke mælk ud som kunne gemmes sådan at det kan bruges hvis vores datter (2½ måned) skal passes.
Men hvordan gør jeg...hvis jeg malker mælk ud, går hun jo glip af det?
Venlig hilsen
Tina