Brev:
Odragelse og udvikling 15 mdr.
26. januar 2006
Alder:
15 mdr.
Odragelse og udvikling 15 mdr.
Hej Helen
Vi har en dejlig dreng på 1år og 5 måneder.
Mit spørgsmål lyder:
Han har sit legetøj stående på en hylde inde i stuen, han er god til selv at finde ting frem og leger fint selv. Her på det sidste er han begyndt at tage en ting af gangen og SMIDE det ned på gulvet. Vi siger " nej, det må du ikke" men det hjælper bestemt ikke.
Han forsætter bare, det betyder intet hvad vi siger. Vi siger det så lidt hårdere og tager ham evt væk fra det sted hvor han er. Sidste gang gik jeg ud i køkkent, han gik med, han havde taget noget legetøj med, det blev han ved med at smide med, samle op og smide. Til sidst stoppede han.
Hvad vil være det bedste for ham at vi gør? Hvordan skal vi reagere?
Hilsen Thomas og Katja