Brev:
Vil ikke sove udenfor
26. januar 2006
Alder:
1 mdr.
Vil ikke sove udenfor
Hej Helen
Først skal du have 1000 tak for dit hurtige svar og dine gode råd vedr. min datter Elizabeth's spise samt sove rytme.
Nu har jeg så et nyt spørgsmål Elizbeth er ved at være 4 uger og jeg har forsøgt flere gange at lægge hende til at sove uden for i barnevognen. Det starter med at jeg mader hende, skifter hende giver hende tøj på bestående af bodystock, lange bukser, lang ærmet trøje, en lille flice trøje med hætte og en uld hue. Derefter kommer hun ned i voksiposen hvor hun straks falder i søvn.
Vi går så en tur på ca. 1 time hvor hun sover, men når turen er overstået og jeg prøver at lade hende stå ude går der max. 15 min så græder hun.
Har du nogle gode tips, er hun klædt for meget eller for lidt på eller kan hun bare ikke lide at blive kold om næsen.
Mange hilsner
Christina