Svar: Vil ikke sove udenfor
26. januar 2006
Alder:
1 mdr.
Kære Christina
4 uger gammel og så koldt som det er i øjeblikket, så tror jeg simpelthen at prinsessen har det for koldt. Jeg synes det er en rigtig god idé at du går med hende, så hun kommer ud i frisk luft (at I begge gør det:o)), men når du kommer hjem, så tag liften med ind, luk op for voksiposen og lad hende sove videre indendøre. Det er okay.
Når hun er vant til at blive puttet i barnevogn og du kører ture med hende, så vil hun højst sandsynligt også nyde dette, når hun bliver ældre. I takt med at vi går lysere tider i møde, så kan hun også bedre være ude i længere tid, så tiden vil arbejde for jer.
Fortsat held og lykke med hende:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske