Brev:
Sove i pose
7. februar 2006
Alder:
8 mdr.
Sove i pose
Kære Helen
Vores datter på knap otte måneder, er en lille gymnastikprinsesse om natten (også om dagen). Hun sparker af sig og får benene ud mellem tremmerne i sengen. Sover ellers fint.
Vi har ladet hende sove i duniduo-posen, så vi kan lukke lidt til omkring benene.
Nu kan hun jo ikke svinge så meget med benene, men er det skidt at begrænse hendes bevægelser ?
Tina