Brev:
Laktulose - 8 mdr.
8. februar 2006
Alder:
8 mdr.
Laktulose - 8 mdr.
Kære Helen
Vi har i de seneste fem dage givet vores dreng på snart 8½ måned lidt laktulose (3 ml to gange dgl), fordi han i en længere periode havde været forstoppet. Det er første gang, han får det.
Nu er det sådan set ved at være bedre, hans afføring er blød frem for tør og "knoldet". Men hvor lang tid skal vi så fortsætte? Skal man blive ved, eller slutter man, når afføringen er normal igen?
Venlig hilsen
Emils mor