Brev:
Gråd ved putning, 8 mdr.
15. februar 2006
Alder:
8 mdr.
Gråd ved putning, 8 mdr.
Hej Helen
Nu har vi endeligt fået lært vores datter på næsten 8 mdr. at falde i søvn selv:-) Det går rigtigt godt, hun sover bare super om natten, så det er jo skønt.
Hun er selv faldet i søvn de sidste næsten 3 uger, men nu er det lige pludseligt begyndt at gå skævt. Allerede på puslebordet, når hun får nattøjet på, begynder hun at pylre og smågræde. Når vi går op i soveværelset med hende efter lidt læsning og hygge, begynder hun at græde helt utrøsteligt.
Det tager som regel en halv times tid med gråd, før hun falder i søvn i vores arm, da hun kører endnu mere op, hvis vi bare lader hende ligge.
Normalt græder hun næsten aldrig, så det er mærkeligt, at det lige pludseligt er blevet sådan. Har du en forklaring?
Venlig hilsen
Louise